Konferenční sál (55 míst)
1) Neziskové, charitativní a městské organizace (Města Kutné Hory)
Cena za užívání sálu:
- 400,- Kč/hod
- 2000,- Kč/celý den (od 9.00 do 18.00)
Ceník služeb:
Úhrada případných služeb poskytovaných zaměstnanci nadace (obsluha AV techniky, průvodce a další domluvené služby s pořadatelem), budou fakturovány ve výši 150,- Kč/hod.
Pořadatelé jsou povinni vést prezenční listinu se stručným popisem realizované akce včetně časového využití sálu, poskytnutých služeb a předložit ji po skončení akce nadaci pro vyúčtování. Pro potřeby občerstvení účastníků při akcích bude umožněno pořadateli využít kuchyňku (základní vybavení), chodby i popř. přednáškový sál v podkroví domu. Catering není součástí služeb a zajištění si hradí pořadatel akce.
1. Storno poplatky neúčtujeme v případě písemného zrušení rezervace do 14 dnů před termínem pronájmu. 2. Při zrušení rezervace 13 - 7 dní před termínem Vašeho pronájmu bude jako storno poplatek účtováno 25% z celkové ceny pronájmu. 3. Při zrušení rezervace 7 – 2 dní před termínem Vašeho pronájmu bude jako storno poplatek účtováno 50% z celkové ceny pronájmu. 4. Při zrušení rezervace méně než 2 dny před termínem pronájmu, nebo v případě písemného neoznámení zrušení rezervace, bude jako storno poplatek účtováno 100% z celkové ceny pronájmu.
2) Ostatní organizace a komerční činnost
Cena za užívání sálu:
- 500,- Kč/hod
- 4000,- Kč/celý den (od 9.00 do 18.00)
Pořadatelé jsou povinni uvést, pro jakou činnost si sály pronajímají. Zásadně nelze uskutečnit pronájem za účelem předváděcích a prodejních akcí. Je možné povolit pořádání kulturní a kulturně vzdělávací aktivity, společenské nebo jiné ušlechtilé aktivity.
Pořadatelé jsou povinni vést prezenční listinu se stručným popisem realizované akce včetně časového využití sálu, poskytovaných služeb a předložit ji po skončení akce nadaci pro vyúčtování.
Pro potřeby občerstvení účastníků při akcích bude umožněno pořadateli využít kuchyňku (základní vybavení), chodby i popř. přednáškový sál v podkroví domu. Catering není součástí služeb a zajištění si hradí pořadatel akce.
Ceník služeb:
Úhrada případných služeb poskytnutých zaměstnanci nadace (obsluha AV techniky v obou sálech, průvodce a další domluvené služby s pořadatelem), budou fakturovány ve výši 200,- Kč/hod.
Provozovatel domu neumožní pořadateli využívat jinou AV techniku, než která je součástí pronájmu.
1. Storno poplatky neúčtujeme v případě písemného zrušení rezervace do 14 dnů před termínem pronájmu. 2. Při zrušení rezervace 13 - 7 dní před termínem Vašeho pronájmu bude jako storno poplatek účtováno 25% z celkové ceny pronájmu. 3. Při zrušení rezervace 7 – 2 dní před termínem Vašeho pronájmu bude jako storno poplatek účtováno 50% z celkové ceny pronájmu. 4. Při zrušení rezervace méně než 2 dny před termínem pronájmu, nebo v případě písemného neoznámení zrušení rezervace, bude jako storno poplatek účtováno 100% z celkové ceny pronájmu.